Lasse B Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Har fått en valfri uppdatering, se nedan. Vad är den bra till för ?? någon som kan svara på det, skall jag ladda hem den, eller dölja den och låta den vara ?? Behövs den ?? Inventec LAN, Other hardware software update released in November, 2014 Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beldia Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Jag brukar vara skeptisk till valfria uppgraderingar från microsoft. Tar hellre drivrutiner från hårdvarutillverkaren som har levererat hårdvaran Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted January 23, 2015 Author Share Posted January 23, 2015 Stämmer, men vad är den till för ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solution Beldia Posted January 23, 2015 Solution Share Posted January 23, 2015 Verkar ha något med nätverkskortet att göra, funkar det bra som du har, så låt bli uppgraderingen är mitt råd. Har själv gjort misstag och tagit hem valfria uppgraderingar och det fick min dator att krasha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Och jag har slutat orka bry mig och vräker mer eller mindre in allt Windows update kastar på mig utan att råka ut för några problem. Så erfarenheterna är kluvna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Och jag har slutat orka bry mig och vräker mer eller mindre in allt Windows update kastar på mig utan att råka ut för några problem. Så erfarenheterna är kluvna. Jag tar också allt, även de valfria. Har aldrig problem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted January 23, 2015 Author Share Posted January 23, 2015 (edited) Tack för alla svaren. Uppdaterade den valfria. Lasse B Edited January 23, 2015 by Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts