Gå till innehåll

Ladda ner och info om senaste Windows 10 Preview build


LGJ

Recommended Posts

Man sitter ju inte i sjön direkt, Har en fullt fungerande windows 8.1 som jag är helnöjd med. Kör win 10  build 9926 i wmplayer och testar lite, den nya startmenyn start 10 som är släppt i beta gjorde win 10 mycket roligare. Så kommer den nya builden att vara bättre än 9926 så kommer jag att lägga in den skarpt, men ska testa i wm player först så att man inte gör någon tabbe igen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svar 807
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Toppostare i den här tråden

Bilder i tråden

Start-menyn i Windows 10 TP Build 9841 som kom förra året var snyggare än den som kom i Windows 10 TP Build 9926. Undrar vad Microsoft håller på med och dem lovar att släppa en ny Build och så kommer den inte. Jaja det visar sig.

 

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När lovade de en ny version i februari?

 

 

Nej dom har inte lovat något, är ju vi som trissar varandra och hoppas att det kommer en ny version. Sen finns det ju massa rykten som cirkulerar runt nätet. Men vi får hålla tummarna att det kommer en snart  :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick detta på twitter alldeles nyss

 

build 10036 is out :) we are planning to leak out build soon

 

 

Det verkar som det är något på g

 

HeHe falskalarm

 

we do not have account on MDL! .... 10036 - no spartan

 

Vi får nog vänta några dar till :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bild på senaste (läckta) versionen av Windows 10. Build 10036.

 

 

Har lekt med den hela kvällen och jag har bara postiva saker att säga om den.

Har inte märkt någon bugg än. Spel och andra program fungerar hur bra som helst.

Det märks att dom närmar sig en RC

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Ja, får nog hålla med där, den fungerar bra

Fortfarande saknas Windows update ikon i kontrollpanelen och jag tycker fortfarande att startmenyn är helkass.

Windows update verkar inte fungera riktigt som det ska heller.

Det går inte att lägga egna genvägar på vänster sida i startmenyn, då blir ju 1/3 av startmenyn oanvänd. Och man tvingas att ha genvägarna stora som appar.

Jaja det går ju att få dom mindre men då utan text och ganska svårt att se.

Se bild.

 

 

post-15723-0-87593200-1426375313_thumb.j

Redigerad av LGJ
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag körde uppdaterin tog nästan 2 timmar, Men den blev på engelska. Kan bero på att jag uppade från 10036 den var ju engelsk och hade språkpaket. Kanske det blir svenskt om man uppgraderar från 9926. Ska testa i wmplayer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den svenska översättningen är överhuvudtaget bedrövlig, på väldigt många ställen. Man kan bara hoppas att det åtgärdas innan RTM.

 

 

Jo var ju så med windows 8 med vad jag minns. Var skrattretande översättning då med, Men dom fick ju till det i allafall. Så när rtm kommer så märker vi nog skillnad på både det ena och det andra :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittar du en svensk Iso eller språkpaket till 10041 så hoja till

 

Finns på mitt Google drive om någon är sugen på att hämta en Windows 10 svensk ISO build 10041 

Länk via PM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...