Hanseg Posted February 2, 2015 Share Posted February 2, 2015 (edited) Mitt nätverk har från start alltid varit inställt på att inte begära lösenord, men plötsligt så vill den ha nätverkslösenord som jag aldrig har lagt till, finns det något att göra för att fixa detta Hans Edited November 21, 2015 by Hanseg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted February 3, 2015 Share Posted February 3, 2015 Kan kanske va detta till nån hjälp se bild. Brukar alltid inaktivera Lösenordsskyddad delning på mina Windows datorer. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanseg Posted February 4, 2015 Author Share Posted February 4, 2015 Kan kanske va detta till nån hjälp se bild. Brukar alltid inaktivera Lösenordsskyddad delning på mina Windows datorer. //DAson DAson det var faktiskt det första jag kollade, och felet var på båda datorerna samtidigt. Men tack för förslaget HANS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 Det är inte så att det är en router som begär lösenordet för nätverket? // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 Det var så lite så men hoppas att det löser sig. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanseg Posted February 4, 2015 Author Share Posted February 4, 2015 (edited) Det är inte så att det är en router som begär lösenordet för nätverket? // Manneman Det var så lite så men hoppas att det löser sig. //DAson Ni skall ha tack för hjälpen men när jag kom hem nu och startade bägge datorerna så fungerade allt som det skulle. Det är det där med att med datorer gör lite som dom vill ibland för att jävlas med oss HANS Edited February 4, 2015 by Hanseg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts