Gå till innehåll

Skype


bonusvita

Recommended Posts

Jag har ett underligt problem med skype.

Jag har googlat, jag har sökt, jag har varit inne på skypes hemsida o kollat deras faq o hjälp, men jag hittar inte ämnet, vet kanske inte vad det heter på Engelska.

Nu gör det väl inte så mycket, men jag funderar en del på det...

 

När någon av mina kontakter ringer till mig, så kan inte jag svara honom.

Det är precis som om programmet låser sig, för jag försöker avbryta samtalet, och ingenting verkar fungera, inte mer än att det fortfarande går fram signaler.

Jag kan skriva text till min kontakt som ringer o be honom lägga på luren, men den texten ser inte han förrän samtalet har avbrutits.

Och så fort samtalet har avbrutits så får jag ringa upp min kontakt istället, och den vägen fungerar allting perfekt och klanderfritt och vi kan ha ett trevligt samtal.

 

Nu kostar det ju inget att ringa på detta vis, så tillvägagångssättet gör ju inte så mycket. Men problemet kvarstår, trots uppdateringar...

Och alla mina kontakter vet detta idag, så de ringer 2-3 signaler sedan lägger de på!

Problemet är bara att mitt system inte uppfattar att de har lagt på luren förrän efter 8-9 signaler!

Som iofs kan bero på att jag har stört till det hela genom att försöka svara, försöka lägga på luren o massa annat...

 

Så vad beror problemet på?

Är det bara en inställning jag har missat någonstans?

En ibockning eller vad...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...