Gå till innehåll

tangenbord och mus


Recommended Posts

Jag har ett Logitech tangenbord k340 Comfort med mus

nu tycket jag att musen har svårt med kontakten pluppen sitter på framsidan av datorn

så det ska inte möte något hinder. Vet någon som en ide om det går att åtgärda har fungerat bra

 

om man köper ny tangenbord med mus runt 500,00 vad rekomenderas???

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har kört med trådlös mus i typ 10 år och aldrig haft problem. Annat än batteribyte.

Men å andra sidan har jag hållit mig borta från "no-name-möss" från Clas O o dyl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man går inte säker alltid för att man köper märkes. Jag köpte 2 set mus/tangentbordskombo från Microsoft, båda var lika usla. Var det inte problem med att batteri var slut så var det problem med den trådlösa kopplingen. Idag använder jag bara trådlöst när jag är tvungen. 

 

Man går inte säker bara för att man använder kabel, usb-kontakter kan ställa till det också men inte lika ofta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag använder trådlös lasermus till Dator 2 och vanlig optisk mus till mina Netbook PC´s båda är av märket Logitech och dessa funkar bra.

 

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade liknande problem när jag hade mottagaren direkt i min Intel NUC trots att den också satt på framsidan med ett par meter fri sikt. Pluggade i en halvmeter USB-förlängning mellan NUC och mottagare så vips var problemet borta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 månader senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...