Gå till innehåll

kan inte öppna program


roffegust

Recommended Posts

jag har instalerat yawcam på min windows 7 x64 maskin men det blev något fel tittar jag på egenskaper för yawcam och under typ står det adob acrobat-dokument mentitta jag på min laptop så står det bara program vart ändrar jag detta provar jag öpna den får jag bara upp en rutan öpna med och där finns acrobat med men bocken använd alltid detta progra är grå och går ite att ta bort

Tacksam för hjälp

Roffe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avinstallera och gör om...

 

Personligen är jag inte helt övertygad om att den fungerar i x64 miljö utan bara i x86 dvs 32bit eftersom den fungerar på W2k, xp och vista..

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste vara fel association på LNK-filerna. Kör registerfilen för återställning av LNK igen (dubbelklicka på den och godkänn i efterföljande dialoger), och starta om datorn. Fungerar det inte, så har du nog svårare systemfel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har testat att köra den i en annan maskin också en windows 7a samma fel men kör den i en windows 10 fungerar klockrent skumt måste vara en bugg ;)

 

W10:an, är det 32 eller 64 bitar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...