Gå till innehåll

Bilder visas ej


bonusvita

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Jag har ett underligt problem med min chrome. Till helt nyligen så har chrome slutat visa bilder i flash popup.

Bilderna visas i vilken annan webläsare som helst, men inte i chrome. Jag får upp allting som visas normalt med pilar fram och tillbaka och krysset, men bilden är stor som en thumbnail och helt vit.

Det är chrome jag använder som standard och ingen av de andra IE, MF, O eller S som jag också har installerat har problem att visa bilden specifikt, men ingen är lika bra som C på allting annat, jag är van med andra ord...

Bilderna som jag avser i detta problem är bilderna jag publicerar på min hemsida, och jag har pratat med min support där och de har hjälpt mig så gott de kan, de använder sig själva av C som sitt standardprogram och jag har precis som den senaste versionen av allt.

Det som är det underliga i kråksången är att det är inte alla bilder som det blir såhär med, typ varannan bild blir det ett kryss på...

Kan det vara så att det är mitt blåskärmsspöke som kolliderar här?

post-13602-0-13708600-1428602583_thumb.j

Redigerad av bonusvita
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle mera gissa på att det är sidans kodning som är felaktig, det är inte flash det är väl en s.l lightbox som är ett script. och krysset är väl för att stänga lightboxen inte för att bilden inte visas?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stämmer gott det att krysset är till för att stänga bildvisningen.

Men om hemsidesföretagets visning av bilden fungerar med samma webläsare och vissa bilder visas hos mig, är det fortfarande en felaktig kod då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Skulle gissa så, kikade lite på google och verkar kunna vara något med att fancy/lightbox inte laddas korrekt om sidan har ramar.

Redigerad av si3rra
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...