Gå till innehåll

Sidor uppdateras ej.


CGD

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Jag har nu under en tid haft trassel med med sidor som Hittas karta eller Youtube.

Om jag har kartan framme oavsett format, karta eller satellit, så uppdaterar sig inte kartan om jag flyttar till ett annat område eller om jag bara förstorar eller förminskar kartan.När jag tar upp Youtube så har jag den inställd så att jag får en lång rad med förslag ute till höger. Normalt är det med en bild och text vad det är. När jag har en film igång och byter till en annan så uppdaterar sig inte listan som den skall. Texten är med men inte bilderna. Om jag trycker F5, uppdatering, så dyker bilderna upp.

Varför har det börjat göra så här.

Google Earth gör inte så här. Men å andra sidan så fungerar inte de där 360 graders bilderna. Tar jag upp en sådan så blir det bara bild i en åttondel uppe till vänster.

Redigerad av CGD
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har nu uppdaterat till Firefox 37.0.2 och det fungerar inte bättre. Men vi har ju en bärbar dator som dottern är huvudanvändare på och hon har samma Firefox men utan problem.

Jag har funderat på att installera om hela datorn för jag har ett till irriterande problem som jag inte kommer till rätta med. När jag kör program som letar efter olämpliga filer så dör datorn. Det blir alltid felkod 0xc000021a. Dessutom har jag ju en Samsung 840 EVO 256 GB som C disk och den har ju blivit mycket långsammare. Drygt halva farten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Cecilia, men jag tröttnade på konstigheter och installerar om Windows och program. SSD en 250 GB sak var nog inte ens fylld till hälften. Växlingsfilen och tempfiler fanns på annan disk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...