Hans42 Posted May 27, 2015 Share Posted May 27, 2015 (edited) Min fru har använt laptop med Win7 och nu har vi köpt en ny laptop med Win 8.1 till henne. Liten fin behändig maskin. Men när jag nu installerat med mitt konto, så uppstår vissa problem. i stort så funkar det ju bra, men när vi båda lägger Solitaire, så krockar det. Klart att jag kan fixa ett helt nytt konto med inloggning etc, men det verkar litet trassligt för att lägga en Solitaire. Tips? ---- Jag upptäckte att det ju går att köra Solitaire lokalt. Löste det hela. Edited May 27, 2015 by Hans42 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted May 27, 2015 Share Posted May 27, 2015 Exakt hur yttrar sig problemet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans42 Posted May 27, 2015 Author Share Posted May 27, 2015 Jag upptäckte att det ju går att köra lokalt. Fixat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beldia Posted May 27, 2015 Share Posted May 27, 2015 (edited) Annars så rekomderar jag var sitt Microsoft konto, man får då var sin onedrive , var sin mail etc etc tar typ 10-15 minuter att skapa en ny användare och konfigurera det nya kontot Sen är det inte så svårt att växla användare MVH Beldia Edited May 27, 2015 by Beldia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans42 Posted May 27, 2015 Author Share Posted May 27, 2015 Ja det låter ju vettigt. Kommer ju att förenkla tillvaron betydligt. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts