Gå till innehåll

Fel på er webbisda!


_at1981_
Gå till lösning Löst av Andreas Stenhall,

Recommended Posts

Hejsan!


Jag undrar varför det inte längre går att skriva inlägg på er webbsida? :(.

Det står så här:
"
There appears to be an error with the database. If you are seeing this page, it means there was a problem communicating with our database. Sometimes this error is temporary and will go away when you refresh the page. Sometimes the error will need to be fixed by an administrator before the site will become accessible again. You can try to refresh the page by clicking here ← Return to the index
"


Jag meddelar även att detta kommer när jag skriver och när jag försöker läsa trådar! Under "Firefox"-rubriken i ert forum så låg det två identiska inlägg från mig!

Men jag kan ju inte ta bort ena kopian och jag kan inte läsa mitt egna inlägg och inte någon annans heller för den delen för så fort jag klickar på något sådant så kommer det där mystiska felmeddelandet upp på min skärm!

---
Har ni något svar till mig på min fråga som ni kan hitta i "Firefox"-tråden så ber jag er posta det via "Allt om Windows" Facebook-sida för där kan jag i alla fall läsa! :).
Denna frågan också om att jag inte kan skriva eller läsa på denna sidan finns också där på FB-sidan så det kan ni också få svara på där är ni snälla! :).
(Inläggen postas här på denna sidan uppenbarligen men jag kan inte öppna något och läsa, så då kan jag inte se era svar! :(.


---
MVH at1981 !!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...