Gå till innehåll

Hitta.se kartan


Recommended Posts

Har fler samma problem som jag har med Hitta kartan? Problemet jag har är att den är extremt dålig, om inte totalt dålig på att uppdatera sig om jag förflyttar mig över kartan. Likaså byta från karta till foto. Det resulterar oftast i en grå sida. Om jag zoomar in så resulterar detta ofta bara i att jag zoomar in i bilden. Egentligen så skall ju bilden förändras så att det går att se gatunummer och liknande. 

Finns det något sätt att komma till rätta med detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Senil som jag börjar bli hade jag naturligtvis inte prövat andra webbläsare utan bara prövat Firefox 30.0.5 som jag använder som standard. Men, efter det jag läst vad du skrev tog jag och startade upp Internet Explorer 11.0.20. Tog upp Hittakartan som tycktes fungera riktigt bra. Men nu fungerade den plötsligt bra även i Firefox. Detta var tidigare idag, runt fyratiden. Nu när jag skall sätta ihop ett positivt svar till dig att det fungerar riktigt bra så har det blivit ännu värre!? Hur kan det bli det?

Kartan fungerar lika dåligt igen i Firefox och i IE fungerar det inte alls.

Jag har haft Firefox under lång tid, säkert ett par år och har tidigare inte haft några problem med Hittakartan. Det var ju därför som jag först var inne på att det var Firefox det var fel på men nu vet jag inte. Jag har ju även Google Earth installerad och där finns inte detta fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...