Nilsson Posted July 4, 2015 Share Posted July 4, 2015 Varför skall man använda Flash Player på sin dator när man kan surfa på de flesta hemsidor utan Flash Player och allt fungerar snabbare och bättre? Flash Player slöar ner surfandet men kör man utan Flash så går det snabbare och smidigare för jag tror de flesta hemsidor använder html5. Rekommenderar ni att jag avinstallerar Flash Player från min dator som jag använt i över 10 år? Tack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted July 4, 2015 Share Posted July 4, 2015 Om du surfar på tex Aftonbladet så tror jag att du behöver flash.. Face Book tror jag också använder flash. Men observera tror.. Jag är inte säker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted July 4, 2015 Share Posted July 4, 2015 Det är väl bara att prova utan. Stöter du på några sidor där du saknar något du inte kan vara utan får du väl överväga att installera det igen. Klarar du dig utan är det ju bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredde Posted July 5, 2015 Share Posted July 5, 2015 Varför skall man använda Flash Player på sin dator när man kan surfa på de flesta hemsidor utan Flash Player och allt fungerar snabbare och bättre? Flash Player slöar ner surfandet men kör man utan Flash så går det snabbare och smidigare för jag tror de flesta hemsidor använder html5. Rekommenderar ni att jag avinstallerar Flash Player från min dator som jag använt i över 10 år? Tack Det beror väl på vilken webbläsare man använder, om det behövs eller ej, t.ex Chrome ska ju ha Flash inbyggt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts