Gå till innehåll

Uppatering Tillval.


Gå till lösning Löst av Manneman,

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Osäker på vad detta är för en tillvalsuppdatering ?? någon som har ett svar innan jag hämtar hem den, om jag nu behöver den ??

Se nedan.

 

Hewlett-Packard Development Company, L.P. - Keyboard - Standard 101/102-Key or Microsoft Natural PS/2 Keyboard for HP Hotkey Support

 

Hämtningsstorlek: 1,4 MB

Datorn kanske måste startas om för att den här uppdateringen ska börja gälla.

Uppdateringens typ: Valfri

Hewlett-Packard Development Company, L.P. Keyboard software update released in July, 2013

Mer information:
http://sysdev.microsoft.com/support/default.aspx

Hjälp och support:
http://support.microsoft.com/select/?target=hub

Redigerad av Lasse B
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Lösning

Lasse... eftersom du har frågat om detta innan så tänkte jag klargöra de svar du fått i tidigare trådar.

 

Alla uppdateringar angående systemet ska alltid installeras (markerade "viktiga") för att säkerställa att Windows och dess funktioner är så stabila och säkra som möjligt. De andra uppdateringar som kommer via Windows Update behöver inte tvunget vara bugglösningar men däremot förbättringar. Så du ska inte vara rädd att installera dom. Dom är signerade av MS och ska inte innebära någon risk. Det enda jag själv kollar extra noga på är mitt grafikkort men då är det oftast bara att kolla på nVidia respektive ATI efter deras senaste drivrutiner så vet man att man har det senaste. Microsoft signerar bara en bråkdel av de drivrutiner som respektive grafikkortstillverkare släpper. Jag ska inte sticka under stolen med att jag fått någon dålig drivrutin till t ex trådlöst nätverk, men det har kanske hänt 3-4 gånger sen början av Windows Vista fram till idag.

 

Oavsett... de valfria uppdateringarna är just valfria. Men inte att förbise. Det är bra att du tar en titt vad som installeras men det är sällan något dåligt händer... väldigt sällan. Så ta´t lugnt och stirra dig inte blind på detta.

 

Vänligen // Manneman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...