Nilsson Posted July 10, 2015 Posted July 10, 2015 Jag installerar uppdateringar och sedan så startas datorn om 3 gånger och det står såhär: Det gick inte att konfigurera Windows uppdateringar. Ändringar återställs. Stäng inte av datorn. Vad skall man göra ? Tack. Quote
Cecilia Posted July 10, 2015 Posted July 10, 2015 Om du har ett antivirusprogram som inte kommer från Microsoft avinstallera det och installera först när uppdateringarna är gjorda. Om det är många uppdateringar välj att bara installera en av dem, och sen några i taget. Quote
Nilsson Posted July 11, 2015 Author Posted July 11, 2015 Om du har ett antivirusprogram som inte kommer från Microsoft avinstallera det och installera först när uppdateringarna är gjorda. Om det är många uppdateringar välj att bara installera en av dem, och sen några i taget. Jag använder ingen antivirusprogram. Och jag har försökt att installera en i taget men det verkar inte fungera det heller ? Quote
Cecilia Posted July 11, 2015 Posted July 11, 2015 Någon felkod som visas, t ex i Windows Update? Quote
Cecilia Posted July 24, 2015 Posted July 24, 2015 Windows Update - Visa uppdateringshistorik Dubbelklicka på misslyckad uppdatering. Där borde det stå en felkod. Quote
Recommended Posts