Nilsson Posted July 10, 2015 Share Posted July 10, 2015 Jag installerar uppdateringar och sedan så startas datorn om 3 gånger och det står såhär: Det gick inte att konfigurera Windows uppdateringar. Ändringar återställs. Stäng inte av datorn. Vad skall man göra ? Tack. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted July 10, 2015 Share Posted July 10, 2015 Om du har ett antivirusprogram som inte kommer från Microsoft avinstallera det och installera först när uppdateringarna är gjorda. Om det är många uppdateringar välj att bara installera en av dem, och sen några i taget. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nilsson Posted July 11, 2015 Author Share Posted July 11, 2015 Om du har ett antivirusprogram som inte kommer från Microsoft avinstallera det och installera först när uppdateringarna är gjorda. Om det är många uppdateringar välj att bara installera en av dem, och sen några i taget. Jag använder ingen antivirusprogram. Och jag har försökt att installera en i taget men det verkar inte fungera det heller ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted July 11, 2015 Share Posted July 11, 2015 Någon felkod som visas, t ex i Windows Update? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nilsson Posted July 23, 2015 Author Share Posted July 23, 2015 Nej ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted July 24, 2015 Share Posted July 24, 2015 Windows Update - Visa uppdateringshistorik Dubbelklicka på misslyckad uppdatering. Där borde det stå en felkod. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts