Gå till innehåll

Malwarebytes - Anti - Malware ( Premium )


Gå till lösning Löst av Lasse B,

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Fråga.

Kör med detta Malwarebytes - Anti - Malware , samt med det inbyggda Windows defender i datorn.

Ett råd från någon, nu när W10 kommer den 29 Juli, bör man ta bort Malwarebytes innan W10 kommer, så att det inte strular till sig ??

 

Skickade ett mail till supporten för Malwarebytes, och frågade om nuvarande version var kompatibelt med W10

Det enda svar jag fick, var att man inte stödde testversionerna av W10, men hade en förhoppning om att stödja den skarpa versionen av W10.

Eller skall man chansa på att det även funkar med W10 den 29 Juli, har man tur så kanske det dyker upp en annan version av

Malwarebytes - Anti - Malware som kanske stödjer W10 ?? Nuvarande version är:2,1,8,1057 ( Premium )

Lite villrådig, om jag skall ta bort den innan den 29 Juli.

Tacksam för ett råd, brukar alltid komma bra sådana.

 

PS

Kanske något för andra  att fundera över, om deras säkerhetsprogram,

Norton, Avast, Kaspersky med flera, om dessa är kompatibla med W10.

 

Lasse B

Redigerad av Lasse B
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har tänkt i samma banor när det gäller Windows 10, men jag har nu bestämt mig och tackat nej till den 29 juliuppdateringen, för att se hur mycket strul det blir för användarna som lägger in den på direkten. Du kan ju kolla kompabiliteten med dina program via ICONEN Windows 10!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tidigt under uppgraderingen till Windows 10 kommer de antivirusprogram, som uppgraderingsprogrammet känner till, att avinstalleras eftersom det är alltför vanligt att sådana program stör stora Windows-förändringar. Men jag vet inte om MBAM Premium ingår i den listan, men om inte bör man göra det själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
  • Lösning
Postad (redigerade)

Info.

Hade mailat till Supporten på Malwarebytes ang om och när Malwarebytes skulle vara kompatibel med W10.

Fick ett svar i dag, att Malvarebytes Version: 2,1,8 1057, är kompatibel med W10.

Det var svaret jag fick, och då utgår jag ifrån att det stämmer.

Lasse B

Redigerad av Lasse B
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...