Lasse B Posted July 23, 2015 Share Posted July 23, 2015 (edited) Fundering. Fiffigt att man i W10 nu kan andvända både W10 & Internet Explorer. Men funderade på en sak. När jag i Explorer hämtar hem en extern uppdatering, exempelvis från Malwarebytes, så får jag följande fråga innan jag laddar hem den, Vill du köra eller spara , dvs uppdateringen, exempelvis spara ner den på ett USB. Men i Edge, om jag gör samma sak, ja då får jag inte den frågan, utan den börjar ladda hem den DIREKT ?? Skall det vara så, eller är det någon inställning man har missat ?? En funerare bara. Annars tycker jag att bra W10 är bra. Kanske något svar på detta. Lasse Edited July 23, 2015 by Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted July 23, 2015 Share Posted July 23, 2015 I webbläsaren är det inget vi kan ändra ännu... det kanske kommer? Vem vet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted July 23, 2015 Author Share Posted July 23, 2015 Har du upplevt samma problem, om ?? det nu är ett problem. LB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted July 23, 2015 Share Posted July 23, 2015 Ja. Men jag plockar alltid hem mitt till "hämtade filer"... så det kvittar mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts