Gå till innehåll

strul i Internet Explorer med W 8.1


Lenovo W8

Recommended Posts

Postad (redigerade)

har en Lenovo B50  W 8.1 dator , köpte den i maj i år.  (Laptop) & kör som standard Chrome jämt men ibland när man tex ska kolla e-post i IE

så är den seg & man får kämpa med att den ska ta emot bokstäverna man skriver in för att få dom att fästa.

vad kan det bero på,det är bara så när man kör IE.

Bokstäverna vill ej alltid bli utskrivna där man skriver in dom & då får man trycka hårt på tagenterna  tills det till slut fäster 

& det vill jag inte  göra. ska tillägga att det är bara med IE detta fel blir.

Finns det något som kan rätta till detta strul?

Redigerad av Lenovo W8
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Ingen direkt lösning på själva problemet men kanske en "workaround" att använda IETab i Chrome.

https://chrome.google.com/webstore/detail/ie-tab/hehijbfgiekmjfkfjpbkbammjbdenadd?hl=sv

 

(om du använder Chrome varför inte Chromium istället som är Chrome utan Google-spionage)

Redigerad av si3rra
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

blockera all reklam och ads SOM VISAS PÅ SIDAN så skall ni se att det går mycket snabbare och smidigare nu med IE11.

 

Internet brukade vara så slö när jag surfar ex på aftonbladet, men jag märkte att om jag högerklickar på de flesta reklam och kopierar deras länkar och lägger in de på blockerings-listen så funkar allt nu mycket bättre.

 

Så lycka till :)

Redigerad av Nilsson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...