göte Posted August 1, 2015 Share Posted August 1, 2015 Hej Finns det något sätt att ändra inställningarna i forumet så att man kommer till senaste inlägget i resp. tråd först Göta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted August 1, 2015 Share Posted August 1, 2015 Det beror ju på vad man klickar på. Om man på t ex sidan http://www.alltomwindows.se/forum/index.php?app=core&module=search&do=viewNewContent&search_app=forumsklickar på texten "Idag klockslag" i högerkolumnen så kommer man till senaste inlägget. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
göte Posted August 1, 2015 Author Share Posted August 1, 2015 Det beror ju på vad man klickar på. Om man på t ex sidan http://www.alltomwindows.se/forum/index.php?app=core&module=search&do=viewNewContent&search_app=forumsklickar på texten "Idag klockslag" i högerkolumnen så kommer man till senaste inlägget. Ja det var ju enkelt, tänk att man missat detta, men som sagt ingen dag utan att man lär sig något nytt Tackar /Göte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted August 1, 2015 Share Posted August 1, 2015 Eller klicka till vänster om trådrubriken på sidan Nytt innehåll, för att komma till första olästa inlägget. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted August 1, 2015 Share Posted August 1, 2015 Öh var? Jag hittar inget "idag klockslag". Jag brukar dock alltid göra som JoWa beskriver. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted August 1, 2015 Share Posted August 1, 2015 (edited) Öh var? Jag hittar inget "idag klockslag". Jag brukar dock alltid göra som JoWa beskriver. Det gör jag också normalt men här är tidpunkt för senaste inlägg som man klickar på (nu är det efter midnatt så nu står det ju "Igår" i stället för "Idag"): Edited August 1, 2015 by Cecilia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted August 2, 2015 Share Posted August 2, 2015 Haha vet inte vad jag tänkte på. Det där kände jag ju faktiskt till även om det satt långt in då jag inte brukar använda det. Måste stirrat mig blind på något annat när jag klickat din länk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts