Gå till innehåll

Behöver hjälp fort som tusan!


Silenz

Recommended Posts

Något har hänt med min bärbara dator... Asus K56CB.

Kan ej längre återställa den då win 10 verkar ha sabbat restoren.. Trots att optisk enhet finns på den sket asus i att göra så att man kunde bränna backup skivor... Extremt dåligt Asus.

Nåja nu till problemet som säkert går lösa med eran hjälp..

när jag startar datorn har F secure bla slutat funka och det kommer upp misssing files MSVCP111.dll och MSVCR110.dll.

Har flera Microsoft visual c++ och årgångar isnatllerat och lyckats installera om vissa men problemet kvarstår.. Finns något program som reparerar detta?

Datorn lev med Win 8 och så irrriterad att Asus som sagt skiter i att hjälpa en göra restore på skivor....

Redigerad av Silenz
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Problemet löst nu.. Tack iaf!! Men nu till en annan fundering.. Hur gör alla bärbara dator tillverkare som nu säljer sina datorer med Win 8.1 men ingen skiva att återställa med? Vad händer när man sen då lägger in Win 10 på sin nya bärbara...... På denna går det då inte att återställa nu på...... Restore för Win 8 funkar inte längre.... Usch vad jag blir sur

Redigerad av Silenz
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...