Gero Postad Augusti 7, 2015 Postad Augusti 7, 2015 När jag skall göra en ändring som administratör får jag upp följande ruta "Tillåter du att den här appen får göra ändringar på datorn". Problemet är att knappen för "Ja" inte är aktiv, bara "Nej-knappen" som går att trycka på!!! Tacksam för hjälp. Citera
Gero Postad Augusti 8, 2015 Författare Postad Augusti 8, 2015 Du har kanske Home edition? Inte PRO. Stämmer, på den aktuella datorn med detta problem har jag Home edition. Citera
osvanberg Postad Augusti 8, 2015 Postad Augusti 8, 2015 (redigerade) Stämmer, på den aktuella datorn med detta problem har jag Home edition.OK. Då har du tyvärr en del saker du inte kan ändra/stänga av, ex. WinUpdates,WinDefender, UAC mm. Redigerad Augusti 8, 2015 av osvanberg Citera
Gero Postad Augusti 8, 2015 Författare Postad Augusti 8, 2015 OK. Då har du tyvärr en del saker du inte kan ändra/stänga av, ex. WinUpdates,WinDefender, UAC mm. Då återstår väl bara en omintallation av Windows!? Citera
Manneman Postad Augusti 8, 2015 Postad Augusti 8, 2015 Nej nej nej... UAC kan man hantera i både Home och Pro. Vad är det du försöker ändra? Citera
Gero Postad Augusti 8, 2015 Författare Postad Augusti 8, 2015 Nej nej nej... UAC kan man hantera i både Home och Pro. Vad är det du försöker ändra? Tja det var allt möjligt, bl a när jag skulle in i cmd. Nu blev det en ominstallation ändå! Citera
Recommended Posts
Delta i dialogen
Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.