Ängegärd Postad Augusti 8, 2015 Dela Postad Augusti 8, 2015 (redigerade) HEjSann & hallå!!!Har fått problem med Tillägget "Thunderbird Conversations" till Thunderbird. Den gemensama inkorgen visar inte längre alla e-post konton som finns upplagda i Thunderbird. Har provat att avinstallera Thunderbird Conversations utan framgång. Har oxå provat att avinstallera Thunderbird och Thunderbird Conversations utan framgång. Installerade tillägg för utom Thunderbird Conversations Adblock Plus Contact Tabs Firesizer gContactSync ThunderCal Tacksam för hjälp/idéer på vad som kan vara tok! Redigerad Augusti 8, 2015 av Ängegärd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Lösning e-son Postad Augusti 9, 2015 Lösning Dela Postad Augusti 9, 2015 (redigerade) För att en ominstallation skall ha någon effekt måste du ta bort alla gamla konfigurationsfiler och gärna tilläggsfilerna, innan du installerar programmet på nytt. Avinstallera alltså på vanligt vis, ta bort hela mappen "C:\Users\DittAnvändarnamn\AppData\Roaming\Thunderbird" och starta om datorn. AppData är en dold mapp, så du måste "visa dolda filer" innan du kan hitta ovanstående sökväg. Redigerad Augusti 9, 2015 av e-son Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Ängegärd Postad Augusti 9, 2015 Författare Dela Postad Augusti 9, 2015 Soppas är jag med så att jag hade koll på att "AppData" var dold mapp. Tackar "e-son" för detta!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Recommended Posts
Delta i dialogen
Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.