Arkiverat

Detta ämne är nu arkiverat och det går inte längre svara i det.

haki08

Försök att installera Windows 10

Recommended Posts

• Liknande innehåll

• Av haki08
      Efter jag uppgraderat till W 10 har Microsoft Outlook 2010 version 14.7.63.5000 hamnat i felsäkert läge vilket gör att jag inte kan spara alla ändringar i inställningar som jag önskar. Jag har kört reparationsskivan men ingen skillnad. Någon som vet vad jag skall göra?
    • Av haki08
      Jag har en HP laserskrivare för nätverk (ej trådlös) som jag har kopplat via en egen router. Med w7 fungerade det kanon men nu med w 10 funkar det inte. När jag kopplar upp mig mot Netgear routern så blir anslutningen begränsad, hur fixar jag detta? 
    • Av haki08
      När jag skall se bilder från kyrkböcker från Ancestry så stoppar nedladdningen efter 2-3 bilder. Det fungerar med I-pad men inte med w7.
      Jag har rensat cache filer och allt annat. Felet uppstår med Chrome, IE och Firefox. Om jag atartar om dator fungerar det igen med några bilder sedan är det stopp igen. Jag har försökt att starta så få program som möjligt i bakgrunden. Någon som har en idé vad jag skall göra? Är det något som skall rensas bort?  Jag får detta meddelande. se bif,bild.

Mvh Hans

• Av haki08
      Hur stoppar jag pågående chkdsk/r/f?
    • Av haki08
      Det finns Ingen kontakt mellan Pc och Tv:n med HDMI, felet uppstod efter uppgradering till W 10

Drivrutiner finns ej för datorn och Windows 10
    • Av haki08
      Hur gör jag för att testa HDMI uttaget i men Bärbara dator?