Gå till innehåll

Windows 10 Insider-uppgraderingar


LGJ

Recommended Posts

13 timmar sedan, JoWa sade:

Har installerat den. Fungerade utom att det inte går att printa ut artiklar från web-sidor via EDGE. "Ett oväntat fel har uppstått 0x80070005". Däremot går det att printa från Internet Explorer 9 och från dokument, typ Excel el World samt via Acrobat reader, men inte från EDGE.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 hours ago, roffe12 said:

Har installerat den. Fungerade utom att det inte går att printa ut artiklar från web-sidor via EDGE. "Ett oväntat fel har uppstått 0x80070005". Däremot går det att printa från Internet Explorer 9 och från dokument, typ Excel el World samt via Acrobat reader, men inte från EDGE.

IE 9? Är det inte v11 som ingår? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
48 minutes ago, roffe12 said:

Försökte ladda ner Insider prev (fast) 18262.1000 misslyckades 2 ggr - förberedde, installerade och sen fel uppstod - 0x8024000b samt senast 0x8024200d. Gav upp .

För mig var det inga problem, två (av fyra) datorer uppdaterade hittills. Tar de andra två ikväll.

image.png.a9e72244f2d31643de9a354acd0b8c09.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

On 2018-10-25 at 05:05, JoWa sade:

Det sket sig här, fick blåskärm efter uppdatering (Bootsector has errors) ska testa igen...

andra gången funkade det...det första jag upptäckte var att Viloläget inte fanns längre....fixade det genom att skriva

powercfg.exe /hibernate on     i komandotolken, som admin.

Redigerad av hubbe16
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
16 timmar sedan, JoWa sade:

Installerade det, funkade bra. Sen tidigare har jag noterat vita temat och bakgrunder som är stilrent och ganska fräscht, i övrigt lite mer info och användbara utökade menyer men annars inget man gör vågen för direkt. EDGE behöver fortfarande bli stabilare, tycker jag.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också installerat Build 18290 på en HP Desktop som duger för test och jag märker att det nya bakgrunden är mycket snyggare än den som ingår i tidigare versioner av Windows 10.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...