Gå till innehåll

Windows 10 Insider-uppgraderingar


LGJ

Recommended Posts

Tack för svaret om Skip Ahead och att det var tur att dem upptäckte buggen tidigt innan releasen till oss användare världen över. Jag har som sagt ingen brådska med någon uppgradering nu Fall Creators Update funkar mycket bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11 timmar sedan, DAson sade:

Är igång och testar Windows 10 Insider Preview versioner på en HP dator och är i full gång att uppdatera tlll Build 17134.1 RS4

Har installerat den versionen, gick bra. Märker inga större förbättringar dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Build 17133 var ju den som det var problem med det var därför det kom en ny Build 17134 som innehöll fixen istället för att släppa en uppdatering så kom det en ny Build istället. Det som är nytt i föregående Build är nya Fluent Design + mycket mer.

Build 17134.1.JPG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Försökte installera 17661.1000 Insider prev men fastande på 80% vid installation. Enligt Insider preview hubben är det flera som råkat ut för detta - men inga problem, det rättas väl till så småningom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har fått ngt fel med min Insider preview. "Åtgärder krävs för ditt Windows insider kto för att du skall kunna få Insider preview. Försök med "Åtgärda" så ändrar vi dina inställningar (sekrettes bl a)" Trycker på  "Åtgärda" och då händer inget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, roffe12 sade:

Har fått ngt fel med min Insider preview. "Åtgärder krävs för ditt Windows insider kto för att du skall kunna få Insider preview. Försök med "Åtgärda" så ändrar vi dina inställningar (sekrettes bl a)" Trycker på  "Åtgärda" och då händer inget.

Har åtgärdat det nu genom partiell ominstalation av W10 - nu har jag korrekta inställningar på Insider preview.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
On 2018-06-14 at 19:13, JoWa sade:

Har installerat 17692. EDGE laddas långsamt, är segt och flikarna funkar inte alltid. Dessutom laddas inte vissa web-sidor ner alls, tex Aftonbladet. Dessutom får jag flera felmeddelande om Microsoft Edge Content process, fungerar inte eller svarar inte, info MicrosoftEdgeCP.exe, MoAppCrash. Irriterande.

För övrigt inga nyheter eller förbättringar som jag tycker är så användbara eller nyhetsskapande. Förvisso har jag testat och prövat vissa uppgifter som Inisider.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...