_at1981_ Posted August 25, 2015 Share Posted August 25, 2015 Hejsan!*Måste min hemdator vara påslagen eller går det att fjärrstyra min hemdator även om den är avstängd från en annan datorvia Teamviewer?*Om jag t.ex. har en fil på min jobbdator som jag vill redigera i Photoshop på min hemdator via fjärrstyrning! Är det ens genomförbart?MVH at1981 !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted August 25, 2015 Share Posted August 25, 2015 Nej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted August 25, 2015 Share Posted August 25, 2015 (edited) Svaret på första frågan är ja och nej. Den måste vara påslagen. På den andra är det kanske. Om vi utgår ifrån att brandväggar osv tillåter att du ansluter till jobbdatorn med Teamviewer så måste du först kopiera över filen till din hemdator innan du kan redigera den och sedan kopiera tillbaka den till jobbdatorn när du är klar. Edited August 25, 2015 by Nicklas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts