Sandstone50 Posted August 29, 2015 Share Posted August 29, 2015 (edited) På en "frisk" dator laddar jag ner IE till ett USB, trodde min dag skulle bli lyckad, HA, när jag muffar in usb i den utan IE så får jag veta att IE inte stöds av min dator- Gu va trött man blir.... Nån som vet hur jag får tillbaka Explorer i en hast ?? Edited August 29, 2015 by Sandstone50 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted August 29, 2015 Share Posted August 29, 2015 Du kan inte ladda ner IE från något ställe när du har Windows 8. Ingen idé att hålla på med att leta efter IE när man har datorn full med reklamprogram och andra olämpliga program. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandstone50 Posted August 29, 2015 Author Share Posted August 29, 2015 så hur löser jag det ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandstone50 Posted August 29, 2015 Author Share Posted August 29, 2015 OK, vet inte om jag tycker om att få höra att det finns olämpliga program i datorn, skulle gärna vilja ta del av vad det handlar om så att jag kan delita det olämpliga. Nu dyker det "lämpligt" nog upp annat program som vill hjälpa mej att få ordning på Internet Explorer, heter image !! Bara delita igen s[ klart. Det poppade upp n'r jag s[g ett understruket ord n[nstans h'r p[ forumet. klickade p[ det l'nkade ordet och Då är väl det också reklam/skräp/ gud vet vad ?? MEN HUR får jag Explorer tillbaka ?? Och nu har det v'l blivit ytterligare n[t el'nde n'r bokst'verna pl;tsligt blir s[ H"R !!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted August 29, 2015 Share Posted August 29, 2015 så hur löser jag det ? Jag föreslår förstås att du fortsätter i tråden som handlar om att få bort reklamprogrammen mm: http://www.alltomwindows.se/forum/topic/29454-svart-sk%C3%A4rm/#entry223918 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts