Lasse B Posted September 28, 2015 Share Posted September 28, 2015 (edited) Går ej att öppna Store Mappen ?? Någon med samma problem ?? Edited September 28, 2015 by Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted September 28, 2015 Author Share Posted September 28, 2015 (edited) Fick det att funka på följande sätt. Tidigare var det problem med uppdateringen KB 90 87 040, ( Se tidigare tråd Uppdatering Windows Update 2015-09-21 ) den fixades med att uppdatera med en fix som jag fick på forumet. I dag tog jag bort den uppdateringen, och nu kom det en ny från Windows update KB 30 87 040. Nu funkar allt, om det berodde på fixen ?? men nu funkar det som det ska. Gjorde likadant på min andra dator, och den funkar också nu, så det är välan inte slumpen som gjorde detta. Sammanfattningsvis: Vad har jag lärt mig av detta. Om jag får problem igen med en uppdatering från Windows Update då väntar jag tills man fixat det från Windows istället. Ha en bra dag alla. Lasse B Edited September 28, 2015 by Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beldia Posted September 28, 2015 Share Posted September 28, 2015 Fick det att funka på följande sätt. Tidigare var det problem med uppdateringen KB 90 87 040, den fixades med att uppdatera med en fix som jag fick på forumet. I dag tog jag bort den uppdateringen, och nu kom det en ny från Windows update KB 30 87 040. Nu funkar allt, om det berodde på fixen ?? men nu funkar det som det ska. Gjorde likadant på min andra dator, och den funkar också nu, så det är välan inte slumpen som gjorde detta. Lasse B Du verkar ha hittat lösningen själv Bra Lasse Jag kör själv Build 10547 och där är det inga problem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted September 28, 2015 Author Share Posted September 28, 2015 Japp, misstänkte att något var konstigt med fixen. Ha det så bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts