Lasse B Posted September 28, 2015 Share Posted September 28, 2015 Fråga av nyfikenhet. Någon med erfarenhet av nya Norton Internet Security Funkar det bra, slöar det ner datorn med mera. Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cynthia Posted September 29, 2015 Share Posted September 29, 2015 Körde det i ett år fram till för lite mer än ett år sedan. Märkte ingen nedslöing. För en 10-15 år sedan var det lite slött men inte i dag. Förnyade det aldrig utan använder bara Windows egna program numera och inte något strul med virus under den här tiden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted September 29, 2015 Author Share Posted September 29, 2015 (edited) Jag tror att om man är försiktig, andvänder omdömet, och sitt förnuft när man är ute på nätet, så räcker det kanske med defender, speciellt om man är en normalandvändare. Det är vad jag tror ?? Edited September 29, 2015 by Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solution fredde Posted September 29, 2015 Solution Share Posted September 29, 2015 (edited) Det stämmer att försiktighet är det viktigaste, en person som inte är nogrann vid installation av program och inte bockar av alla erbjudanden om installation av diverse medföljande skräp får garanterat otyg i datorn förr eller senare. Det är bara en tidsfråga. Jag har använt Norton Internet Security i ungefär ett år nu och använde Norton 360 innan dess och har inte haft något problem med ohyra i datorerna. Edited September 29, 2015 by fredde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts