margrehte Posted October 7, 2015 Share Posted October 7, 2015 Jag skall bränna en skiva och har testat både xpburner och media player, allt går bra tills jag sätter in dvd-skivan, den spottas ut som icke godkänd. Jag har tidigare bränt ljudbok och musik med samma skivor så varför funkar det inte nu, även testat med en vistadator. filsystemet på skivan är udf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted October 7, 2015 Share Posted October 7, 2015 Är de en tom skiva som inte godkänns? har du provat med en annan tom skiva? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janhol Posted October 7, 2015 Share Posted October 7, 2015 Fattar inte ett dugg...... Vadå allt går bra innan du sätter i skivan? Är det inte en tom skiva eftersom du skriver att den har filsystemet udf? Jag använder nämnda cdburnerxp (som det heter och inte xpburner), sätter i en TOM ej förut använd skiva, väljer ut filer som ska brännas eller en ISO som ska brännas och trycker på knappen Bränn. Efter ett visst antal minuter är allt klart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts