Gå till innehåll

"Första mailsidan försvinner" - märkligt


Sandstone50

Recommended Posts

Hej,

dags för lite hjälp....

Jag klickar på en länk för att komma till en sida för mailkontakt.

Vad som händer att jag får upp den där hela sidan med ett brev i mitten SOM SEN BARA FÖRSVINNER !!!

Detta har varit en tid, men nu måste jag bara skriva detta mail - som är till en utländsk myndighet- så jag måste ju få programmet att öppna sej. Hur gör jag annars ?? Skriver normalt i Gmail

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På den här länken kommer du till sidan från vilken jag försöker ta mej till @-formuläret. När jag klickar på @ ( i mitten på sidan) så kommer då det stora brevet upp - SOM SEDAN BARA FÖRSVINNER !!!

https://www.suma.es/PortalWeb/cuerpo_principal.xhtml?urlDirect=EI-PANTALLA=WEB_SUJQUE--EI-APLICACION=PortalWeb

 

Det lilla brevet hamnar sedan vid andra ikoner i fältet längst ner utmed skärmklippverktyget, Word och Explorersidor

Bifogaqr ett filmklipp på det

 

 

 

post-10030-0-68082500-1445423905.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Högerklicka på @-bilden och välj "Kopiera e-postadress" (eller motsvarande i andra webbläsare än Firefox) och klistra in det i ett mejl på webbsidan för Gmail.

 

Ikonen är väl e-postappen i Windows 8.1. Har du konfigurerat den så att den kan fungera?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är ju guld som vanligt Cecilia. Jag "hovrade" över @ och fick då fram mailadressen som jag nu skriver in i G-mailen... TACK !!!

Konfigurera, nej har jag nog inte gjort, vet inte hur :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...