candela Posted October 27, 2015 Posted October 27, 2015 (edited) När jag gör en säkerhetskopiering får jag felmeddelande: Ett problem uppstod under säkerhetskopieringen av filen C:\Windows\System32\config\systemprofile\SyncUP. Fel:(Det går inte att hitta filen. (0x80070002)) Ett problem uppstod under säkerhetskopieringen av filen C:\Windows\System32\config\systemprofile\SyncUP. Fel:(Det går inte att hitta filen. (0x80070002)) Ett problem uppstod under säkerhetskopieringen av filen C:\Windows\System32\config\systemprofile\SyncUP. Fel:(Det går inte att hitta filen. (0x80070002)) Har försökt att finna lösning via Microsoft men inte funnit någon lösning på problemet. Hoppas någon här på forumet kan hjälpa mig. /candela Edited October 27, 2015 by candela Quote
gsb Posted October 27, 2015 Posted October 27, 2015 (edited) Varför säkerhetskopierar du den katalogen? Den är datorunik och kan inte/ska inte återställas vid en ominstallation Edited October 27, 2015 by gsb Quote
candela Posted October 27, 2015 Author Posted October 27, 2015 Hej gsb1 Tack för svar. När jag skall säkerhetskopiera. Hur selekterar jag ut C:\Windows\System32\config\systemprofile\SyncUP så den inte kommer med? /candela Quote
gsb Posted October 27, 2015 Posted October 27, 2015 Vad använder du för program?Det räcker ju med att ta backup på dina filer som bör ligga under C:\Användare\"candela" Quote
candela Posted October 27, 2015 Author Posted October 27, 2015 Menar du säkerhetskopiering? Använder det som finns i Windows 10. /candela Quote
gsb Posted October 27, 2015 Posted October 27, 2015 Menar du det som finns under Settings/Update & Security/Backup? Klicka på "More options" (Annars tror jag startkt på en molnlagring typ OneDrive eller Dropbox, eller att manuellt kopiera ut till extern usb-disk av det man vill backup:a) Quote
candela Posted October 27, 2015 Author Posted October 27, 2015 (edited) Just det. Finns en stormängd som man kan selektera ut om man önskar (man bör ju veta vad som menas då en del är väl avkortade i beskrivningen) Lutar nu mer åt att dina förslag om OneDrive eller Dropbox är att föredra. Tack för att du intresserade dig för detta. Vi får anse att problemet är löst på detta sätt. /candela Edited October 27, 2015 by candela Quote
Recommended Posts