Gå till innehåll

[LÖST] Felmeddelande vid säkerhetskopiering


candela

Recommended Posts

När jag gör en säkerhetskopiering får jag felmeddelande:

 

Ett problem uppstod under säkerhetskopieringen av filen C:\Windows\System32\config\systemprofile\SyncUP. Fel:(Det går inte att hitta filen. (0x80070002))
Ett problem uppstod under säkerhetskopieringen av filen C:\Windows\System32\config\systemprofile\SyncUP. Fel:(Det går inte att hitta filen. (0x80070002))
Ett problem uppstod under säkerhetskopieringen av filen C:\Windows\System32\config\systemprofile\SyncUP. Fel:(Det går inte att hitta filen. (0x80070002))
 
 
Har försökt att finna lösning via Microsoft men inte funnit någon lösning på problemet.
Hoppas någon här på forumet kan hjälpa mig.
/candela
 
Redigerad av candela
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar du det som finns under Settings/Update & Security/Backup? Klicka på "More options"

 

(Annars tror jag startkt på en molnlagring typ OneDrive eller Dropbox, eller att manuellt kopiera ut till extern usb-disk av det man vill backup:a)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just det. Finns en stormängd som man kan selektera ut om man önskar (man bör ju veta vad som menas då en del är väl avkortade i beskrivningen)

Lutar nu mer åt att dina förslag om OneDrive eller Dropbox är att föredra.

Tack för att du intresserade dig för detta. Vi får anse att problemet är löst på detta sätt.

/candela

Redigerad av candela
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...