Gå till innehåll

Canon. Skriva ut skivor


CGD

Recommended Posts

Hur gör jag för att skriva ut en skiva?

Jag har en bild på skivan jag vill skriva ut men det går inte få enbart den utskriven. Jag hittar massor med mallar men ingen som är blank. Hur jag än nu gör så kommer det med olika saker i bilden som jag inte kan få bort.

Vet någon här hur man gör för att skriva ut en bild på skivan och inget mer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Javisst si3rra är det en sådan. Men Canon har ett program till detta, Easy-Photoprint EX 4.5.0.

Det finns flera olika mallar att välja på men ingen blank.

 

Men nu har jag efter flera försök lyckats få fram en skiva med riktig bild på. Men riktigt hur jag gjort vet jag inte riktigt eftersom det inte tycks finnas något rättfram sätt att göra det på.

Men inte är problemen slut för det. Nu är det skrivaren som krånglar. Utav någon anledning så konstrar den när jag skall skriva ut skivor. För alla som inte vet, Canon kan skriva ut direkt på skivorna som är anpassade för utskrift. Jag har lyckats få den till att skriva ut en skiva men sen är det stopp. Och som om inte detta skulle räcka så har datorn samtidigt som skrivaren går i baklås tappat alla filhänvisningar. Vilken fil jag än nu trycker på så kommer frågan upp vilket program som skall stratas.

Hur kan det hänga ihop?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...