Lasse B Posted November 6, 2015 Report Share Posted November 6, 2015 (edited) Var inne i Outlook 2016, och skulle söka på hjälp. Då kom texten, Ett fel har uppstått i skriptet på den här sidan ?? Sedan alternativ, om jag ville fortsätta köra skriptet, ja eller nej ?? vad skall man göra. Nedan text också, men fattar inte ett skit av det. URL: https://www.microsoft.com/library/svy/office/support/broker-config.js Är det något man skall göra, eller bara att skippa detta ?? Lasse B Edited November 6, 2015 by Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted November 6, 2015 Report Share Posted November 6, 2015 Om du vill få fram hjäpen antar jag att skriptet behöver köras, därmed inte sagt att det går ändå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted November 6, 2015 Author Report Share Posted November 6, 2015 (edited) OK. Fick fram det jag ville se, men varför blir det på detta vis, om du nu kan svara på det ?? Bör man installera om Outlook ?? eller skall man bara skippa det. Edited November 6, 2015 by Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts