carjoh Posted November 7, 2015 Share Posted November 7, 2015 Har en HP bärbar som jag uppgradera från windows 7 till 10. Tidigare fick jag alltid meddelande om när batteritiden började gå ut, men detta har fallit bort efter uppgraderingen. Har letat i inställningar men kan inte hitta det. Någon som vet? Nu blir jag tokig när symbolen för batteri visar en tredjedel men helt plötsligt bara går datorn ner... Mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted November 7, 2015 Share Posted November 7, 2015 Kika om du kan ändra eller aktivera inställningarna som visas här: https://www.youtube.com/watch?v=2BKHHdSLsOA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carjoh Posted November 9, 2015 Author Share Posted November 9, 2015 (edited) Hej! Har nu provat ditt förslag si3rra men tyvärr. Helt plötsligt stänger datorn ner utan förvarning. Fler förslag? Edit: Har startat om en gång till och nu verkar det fungera... Ska testa nu igen att låta datorn gå på batteri. Edited November 9, 2015 by carjoh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carjoh Posted November 10, 2015 Author Share Posted November 10, 2015 Nähä det var bara tillfälligt att det fungerade. Nu har datorn stängt ner tre gånger utan förvarning... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts