Lasse B Posted November 8, 2015 Share Posted November 8, 2015 (edited) Fråga, lite snurrig just nu. Skall formatera om datorn. Tog bort Office 365 från datorn, avinstallerade det, skall man även inaktivera det på mitt konto. Sedan behöver man välan bara gå in på mitt konto, och installera det igen, vad jag förstått så behövs välan ingen nyckel då. Är detta rätt uppfattat ?? Lasse Edited November 8, 2015 by Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janhol Posted November 8, 2015 Share Posted November 8, 2015 Ja vad jag minns...... (så här inte helt pigg sent på natten). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solution Beldia Posted November 8, 2015 Solution Share Posted November 8, 2015 Fråga, lite snurrig just nu. Skall formatera om datorn. Tog bort Office 365 från datorn, avinstallerade det, skall man även inaktivera det på mitt konto. Sedan behöver man välan bara gå in på mitt konto, och installera det igen, vad jag förstått så behövs välan ingen nyckel då. Är detta rätt uppfattat ?? Lasse Spelar ingen roll om du avaktiverar före eller efter ominstallationen av Windows 10 Du behöver ingen nyckel på Office 365 i och med att du installerar från ett Microsoft konto Är det Pro versionen av Windows 10 du kör? Är det så har jag versionen som ersätter Windows 10 10240 RTM Den nya versionen heter 10586 och ersätter 10240 och den är betydligt mycket bättre än sin föregångare Jag har den på Iso om du behöver. Dock bara Pro 64 bitar Tycker det är onödigt att du lägger in 10240 när 10586 är på ingång //Beldia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts