Gå till innehåll

Appen Keep.


CGD

Recommended Posts

Om jag är ute och inte har mobildata påkopplat, så synkas inte det jag skrivit när jag kommer hem till mitt hemmanätverk.

Jag hade hoppats på att det skulle ske en synkronisering när telefon väl fick tillgång till Internet, men så sker inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men visst ser man Keeps anteckningar i Gmail?

 

Edit:

 

Den enda appen jag hittar (officiella) som man använder i Windows är ett Chrome-tillägg. Och det borde vara samma som att använda webbsajten (keep.google.com). Jag har inte tagit några bilder och infogat i Keep, men ett par textrader i testsyfte. Mobildata av och sedan Wifi några minuter senare... startar Keep och det funkar utmärkt.

 

Så JoWa har naturligtvis rätt... se till att Keep i mobilen synkar ordentligt. Kolla så det är ibockat under Konton & Synkronisering på ditt Google-konto.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hittar inte Keep via Gmail men däremot via Google. Det är ju den fyrkanten bestående av nio punkter som öppnar vägen till flera olika saker. Om man söker Keep så kan man lägga till det här.

Men nu vet jag inte vad som hänt för nu fungerar det inte alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...