Quinnie Postad December 5, 2015 Dela Postad December 5, 2015 I XP fungerade ROBOCOPY om man kopierade till en enhet. Hur sjuttsingen är det med PowerShell? Får det inte att fungera. I XP kunde man skriva en .bat-fil och köra efter den. Hur fungerar detta i Powershell? Jag vill kopiera från disk C till D för att ha allt på disken D. Blir lätt att plocka ut filer som man vill. Windows backup är värdelöst när det gäller detta. Det blir bara en stor image där man inte kan plocka ut filer. Har Microsfoft fullständigt missat detta?. Sedan hur kopierar men den där startpartitonen? Bara en massa frågor där man inte år några vettiga svar. Så här kunde det se ut på jobbet när jag körde copiering. robocopy y: h:\doksys /COPYALL /R:2 /W:2. Det gick fort och det skrev bara över det som var gammalt.. Nu fungerar ingenting. Trött på Windows... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
si3rra Postad December 5, 2015 Dela Postad December 5, 2015 Robocopy finns i WIndows 10 fast har lite svårt att förstå exakt vad i din Kopiering som inte fungerar. Och du kan väl i använda kommandotolken som vanligt inget som tvingar dig till PowerShell? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Recommended Posts
Delta i dialogen
Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.