Gå till innehåll

Bokmärken


CGD

Recommended Posts

När jag använde Internet Explorer så fanns Favoriter som jag hade åtkomst till direkt från startmenyn. När jag bytte till Firefox så hittade jag ett tillägg som lät mig behålla Favoriter. Nu i senaste Firefox så fungerar inte detta tillägg så jag måste kanske helt gå över till Bokmärken.

Går det att få åtkomst till Bokmärken från startmenyn på samma sätt som det gick med Favoriter?

Kan jag föra över alla Favoriter till Bokmärken per automatik?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Cecilia det där gick ju bra. Men det innebär att man först måste starta Firefox innan man kan gå till önskad sida. Med IE och Favoriter kan man ju ha alla Favoriterna tillgängliga direkt från en startmeny och redan från start komma till rätt sida. Detta är något som då inte är möjligt med Bokmärken?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen orsak :)

Tyvärr kan jag inte svara på det för det är inte något jag skulle använda, jag har alltid Firefox igång och när den startar så startar dem med samma flikar som när den avslutades. Men jag ser att de vanligaste sidorna står med när jag antingen håller musen över Firefox i startmenyn eller högerklickar på ikonen i aktivitetsfältet (Windows 7).

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ju Windows 10 och använder mig utav Classic start meny, men högerklickar jag på ikonen i aktivitetsfältet så får jag upp de senaste sidorna. Men jag har ju kvar hela Favoritmappen från IE tiden och det går ju att öppna Firefox från allt som ligger däri. Det är bara det att det går inte att lägga till något nytt med senaste Firefox. Kanske kan just det tillägget bli uppdaterat med tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...