Lasse B Posted January 22, 2016 Share Posted January 22, 2016 (edited) Hjälp. Formaterade om datorn uder dagen, fick fölande meddelande när jag loggade in men microsoft kontot. Du har överskridit antalet enheter som ONDRIVE har stöd för. Om du villandvända ondrive på dn här enheten, går du till ondrive.com och tar bort enheten du inte behöver. Starta om ondrive ?? Har gjort detta, men hittar inte vad jag skall ta nbort, någon som är haj på detta. Lasse B Edited January 22, 2016 by Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted January 22, 2016 Share Posted January 22, 2016 Du vet ju vad de olika datorerna heter som är igång just nu? Annars är jag ganska säker på att de överst i listan är nyast... Skickat från min E6553 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted January 22, 2016 Author Share Posted January 22, 2016 Nu är jag snurrig, vad ser jag vilken dator det är ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted January 22, 2016 Author Share Posted January 22, 2016 (edited) Tror att det löste sig nu. Ha en bra kväll. Om moderatorn ser detta, kan du då ta bort det ena inlägget, eller allt kan du ta bort. Lasse B Edited January 22, 2016 by Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted January 22, 2016 Author Share Posted January 22, 2016 Tyvärr. Fattar inte en sak. Kollar i msinfo, där står det exempelvis datornamn, Desktop CM1M90C, går in i ondrive,com. Där kommer det fram en massa numreringar på datorer. Skall man söka upp aktuell dator, och sedan ta bort det ???? Tacksam för ett svar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted January 22, 2016 Share Posted January 22, 2016 Datorns namn har du ju själv namngett. Kolla systemegenskaper Skickat från min E6553 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted January 22, 2016 Author Share Posted January 22, 2016 Kom på lösningen till slut. Lite snurrig i dag, men det löser sig alltid. Ha en bra kväll alla. Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts