Sunshine Posted March 7, 2016 Share Posted March 7, 2016 Hej! Nu är det så att Min bärbara MSI tar emot en ny version av Windows 10568, men kan ej installeras och återgår till 1024. Samtidigt har jag en Dell Stationär, som inte har fått någon förfrågan! Undrar bara, skall jag ladda hem och installera uppgradering på min stationära? Jag klarar min i nuläget, men är det något nytt i 10568 som jag kommer att sakna? Mvh// Sunshine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vajlent Posted April 20, 2016 Share Posted April 20, 2016 Jag har ett liknande problem på min Lenovo laptop, den tar emot version 1511, 10586 men installeras inte och rullar tillbaka till föregående version om och om igen. Vad är problemet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vajlent Posted April 20, 2016 Share Posted April 20, 2016 (edited) Har kanske hittat en lösning: http://www.tenforums.com/windows-updates-activation/36754-windows-10-pro-version-1511-10586-update-fails-multiple-times.html Edit: verkar inte som att någonting fungerar, har provat via Windows Update, skapat media med MCT och försökt uppgradera den vägen men ingenting funkar. Edited April 24, 2016 by vajlent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vajlent Posted April 24, 2016 Share Posted April 24, 2016 Efter många "om och men" så lyckades jag, via USB att uppgradera. Avinstallera alla säkerhetsprogram innan bara. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts