CGD Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 Jag har fått något konstigt med datorn. Medans jag håller på med något så kan plötsligt flera fönster öppnas. Det är utforskar fönster. Det har öppnats upp till sex i taget. De lägger sig lite snett så jag kan se namnlisten på alla. Men ibland så kan även dessa fönster sängas ner. Vad är det här för något konstigt och kan jag stoppa det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 Spontant känns det som något klödd med tangentbordet... är det en stationär eller bärbar dator? Speciella drivrutiner till tangentbordet som kan ha blivit korrupta? Sen har vi ju det här med ohyra också Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CGD Posted April 26, 2016 Author Share Posted April 26, 2016 Nej det är min lite större stationära dator. Men problemet med att det bara så där kunde öppnas har försvunnit. Jag vet inte varför det började och jag vet inte varför det slutade. Kanske någon program som slunkit med vid installation av ett annat program som jag sedan på ett eller annat sätt fått bort. Så någon lösning har jag ju inte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts