nillan Posted May 4, 2016 Share Posted May 4, 2016 (edited) När jag öppnar chrome, så är sidan svart. ibland vit, timglaset blinkar hela tiden Vad gör jag? Hoppas någon vet Edited May 23, 2016 by nillan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted May 4, 2016 Share Posted May 4, 2016 Avinstallera och installera på nytt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted May 4, 2016 Author Share Posted May 4, 2016 (edited) Jag avinstallerade men nu när jag skall ladda ner så får jag felmeddelande, se nedan Edited May 4, 2016 by nillan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted May 4, 2016 Share Posted May 4, 2016 Har du startat om datorn?Starta aktivitetshanteraren och stoppa alla chrome-processer (om det finns några) Rensa C:\Program (x86)\Google\Chrome och i C:\Användare\%namn%\AppData\Google\Chrome Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nillan Posted May 4, 2016 Author Share Posted May 4, 2016 (edited) Datorn är omstartad. I aktivitetehanteraren finner jag ingen Chrome men i program för avinstallering finns Googlle tolbar för IE. Under program, hittade endast Google filmapp från 2011, skall jag ta bort den? Har sökt på; C:\Användare\%namn%\AppData\Google\Chrome men hittar inget ????? Edited May 4, 2016 by nillan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts