Gå till innehåll

Gratis oraderingsprogram för DVD-R-RW och Blu-Ray


AnnaMaria2

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Finns det något gratis oraderingsprogram för DVD-R/RW, Blu-ray? Jag har försökr ladda ner Isobuster med licensnyckel men det har inte funkat att ladda ner... Finns det något annat program som jag kan använda ? 

 

/Anna Maria

 

Redigerad av AnnaMaria2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det något gratis oraderingsprogram för DVD-R/RW, Blu-ray? Jag har försökr ladda ner Isobuster med licensnyckel men det har inte funkat att ladda ner... Finns det något annat program som jag kan använda ? 

 

/Anna Maria

 

Du behöver ingen licensnyckel för att plocka hem Isobuster... den anger du under installationen. Kollade nyss deras sida och det funkar utmärkt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Vad är ett oradreringsprogram?

Jag tänkte skriva oraderingsprogram men jag stavade fel. Sen glömde jag bort att ändra.

Det är en dålig svensk "översättning" av undelete program. Tur att det var några som förstod av jag menade trots allt...

/Maria

Redigerad av AnnaMaria2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du behöver ingen licensnyckel för att plocka hem Isobuster... den anger du under installationen. Kollade nyss deras sida och det funkar utmärkt!

Vilken version av Isobuster är det i så fall? Jag har inte sett något om att jag kan ange licensnyckel när jag installear Isobuster. Jag har bara använt Isobuster utan licensnyckel. Då har jag inte kunnat oradera Bluray-RW skivor bara DVD-RW och CD-RW-skivor. Jag vet att jag inte behöver licensnyckel för att ladda hem programmet. 

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken version av Isobuster är det i så fall? Jag har inte sett något om att jag kan ange licensnyckel när jag installear Isobuster. Jag har bara använt Isobuster utan licensnyckel. Då har jag inte kunnat oradera Bluray-RW skivor bara DVD-RW och CD-RW-skivor. Jag vet att jag inte behöver licensnyckel för att ladda hem programmet. 

/Maria

 

Nähä, då missuppfattade jag... det var så du skrev iallafall: 

 

Jag har försökr ladda ner Isobuster med licensnyckel men det har inte funkat att ladda ner

 

Har du en licensnyckel och programmet redan nerladdat så är det väl bara att ange nyckeln under "settings" eller liknande? Min poäng är att om du nu har betalat så ska du väl kunna få det att fungera... hade varit synd annars.

 

Några tips till "undelete-program" har jag dock inte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Nähä, då missuppfattade jag... det var så du skrev iallafall: 

 

 

Har du en licensnyckel och programmet redan nerladdat så är det väl bara att ange nyckeln under "settings" eller liknande? Min poäng är att om du nu har betalat så ska du väl kunna få det att fungera... hade varit synd annars.

 

Några tips till "undelete-program" har jag dock inte

Nej jag har bara använt isobuster utan licensnyckel. Första gången jag använde Isobuster var till Windows 98. Då kunde jag oradera CD-RW-skivor som hade snabbraderats. Isobuster utan licensnyckel är ju gratis.  

/Maria

Redigerad av AnnaMaria2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har försökr ladda ner Isobuster med licensnyckel men det har inte funkat att ladda ner... 

 

Jag ska sluta kivas med dig  :P Jag ville bara uppmärksamma dig på hur du ställer dina frågor. Du skriver ju faktiskt att du försökt ladda hem programmet med nyckel... Jag fattar väl att det är en piratkopia du försökt med och att det inte fungerade. Resten var kanske lite provocerande av mig, men jag tror du fattade vart jag ville komma.

 

Nu släpper vi det!

 

När jag kollade tråden första gången så gjorde jag en snabb sökning på Recovery for CD/DVD/BluRay och hittade flera bra alternativ. Om dom är gratis eller bra det vet jag inte...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Jag ska sluta kivas med dig  :P Jag ville bara uppmärksamma dig på hur du ställer dina frågor. Du skriver ju faktiskt att du försökt ladda hem programmet med nyckel... Jag fattar väl att det är en piratkopia du försökt med och att det inte fungerade. Resten var kanske lite provocerande av mig, men jag tror du fattade vart jag ville komma.

 

Nu släpper vi det!

 

När jag kollade tråden första gången så gjorde jag en snabb sökning på Recovery for CD/DVD/BluRay och hittade flera bra alternativ. Om dom är gratis eller bra det vet jag inte...

Nu har jag gjort om försöket. Jag hoppas att denna fil går att installera på min Windows dator.  Det påstås att Licensnyckel med Isobuster finns med där och det är gratis. 

 

/Maria

Redigerad av Manneman
§5 Forumreglerna
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså... från början pikade jag dig och hoppades att du skulle förstå allvaret... men nu säger jag till på skarpen! Läs forumreglerna! För att göra det lite lättare så får du ett enkelt klipp här:

 

Del av forumreglerna

 

§5 Olämpligt innehåll

 

Alla inlägg och frågeställningar som uppenbart har att göra med icke licensierade versioner av Windows eller andra program räknas som ogiltiga inlägg och kan utan vidare tas bort av moderatorer. För att få hjälp i forumet ska det handla om licensierade versioner av progammen.

Att länka till piratkopiering eller piratkopierat material såsom upphovsrättsskyddat material i form av musik, filmer, program, spel etc. tolereras inte. Länkning till sidor eller artiklar där instruktioner om hur man kan kopiera eller ladda hem upphovsrättsskyddat material tillåts ej.
Diskussion av läckta programvaror får ske så länge dessa inte innefattar piratnycklar eller program som tar bort aktiverings- eller valideringsfunktioner.
Produktnycklar för Windows eller andra program får under inga omständigheter postas publikt i forumet.

 

Freeware, eller Shareware, är program som ofta har kraftiga begränsningar i sina funktioner. Dessa kan man få tillgång till om man köper "fullversion" hos respektive tillverkare- utgivare och består ofta av en licensnyckel som låser upp programmet. INGEN ger dig en gratis licensnyckel till ett program som kostar flera hundra spänn... det måste du förstå? Allt på nätet är inte gratis och lagligt även om det kan verka så ibland.

 

För att ge dig ytterligare en läxa kan jag meddela att filen du länkade till är ett helt annat program... dessutom till OSX och/eller Linux.

 

//Mod

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...