göte Posted June 19, 2016 Posted June 19, 2016 Hej Någon som vet vad som hänt med www.registerhack.se Quote
göte Posted June 20, 2016 Author Posted June 20, 2016 Det har jag också konstaterat men man undrar ju varför en så bra sida försvinner. Quote
JoWa Posted June 20, 2016 Posted June 20, 2016 e-son tyckte nog inte att det kändes meningsfullt att fortsätta att spendera tid och pengar på sidan. Quote
göte Posted June 20, 2016 Author Posted June 20, 2016 Ja det är ju synd och vi kan bara tacka e-son för det jobb han lagt ner. Har varit till stor nytta och mycket glädje att kunna köra lite register hack på ett enkelt sätt. Quote
Nicklas Posted June 20, 2016 Posted June 20, 2016 Slänger också in ett tack till e-son. Det var ju inte den typen av sida man besökte särskilt ofta men när man behövde den var den bra att ha. Quote
Hanseg Posted March 7, 2017 Posted March 7, 2017 Jag lägger också ett STORT TACK till e-son för den sidan som var och fortfarande är till hjälp för mig, jag laddade ner en del av registerfilerna som jag fortfarande använder HANSEG Quote
Recommended Posts