calderon Posted June 25, 2016 Share Posted June 25, 2016 Hej, vilket program bör jag satsa på som bäst tar bort skräp som gör datorn halvsovande ?? Kör man en gratis test av nåt program så får man ju veta att hur mycket som helst går att ta bort som man inte behöver - och det är säkert sant. Som sagt, vad satsa på för program ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted June 25, 2016 Share Posted June 25, 2016 Ccleaner Är gratis och riktigt bra. Sedan kan du alltid köra adwCleaner också Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calderon Posted June 25, 2016 Author Share Posted June 25, 2016 Har dessa båda, men när man scannar med betalvarianten så hittas ju en förskräcklig massa mera skräp - med betalvarianten alltså. Är det bara båg då ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted June 25, 2016 Share Posted June 25, 2016 (edited) Var hittas mer skräp då du betalar än om du använder gratis varianten? Jag är lite nyfiken eftersom jag inte betalar för min Jag i min enfald trodde att det i stort sett bara var prioritet vid supportärenden och realtidsskanning som var skillnad, inte vad den skannar. Sedan att betalversionen tar "alla" konton på datorn kan göra att du ser mer skräp. Edited June 25, 2016 by Venoms Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calderon Posted June 25, 2016 Author Share Posted June 25, 2016 Jag betalar inte heller, kommer inte ihåg vad det var för reklam att om jag köpte pro varianten så skulle si eller so mera MB frigöras eller liknande. Ska försöka komma ihåg till nästa gång den dyker upp :-) Tack och önskar dej en fortsatt fin lördag !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted June 26, 2016 Share Posted June 26, 2016 Tråden flyttad //Mod Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts