Gå till innehåll

Förändrat utseende i outlook och funktion...


Recommended Posts

Helt plötsligt en dag när jag loggade in på min mail så hade sidan ändrats och även funktionerna som att kunna hålla musen över det mail man vill rensa och välja mellan olika val som att rensa alla mail från den gällande avsändaren eller välja att dom ska ta bort efter en viss tid och så att dom ska läggas i blockerade kategorin.... Hur ska jag göra för att få tillbaka den gamla versionen är det några fler som fått sin inkorg ändrad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du menar Microsofts webbsida Outlook.com så har Microsoft hållit på och fört över användarna till ett nytt utseende sen ett tag tillbaks. När man väl har blivit överflyttad kan man inte gå tillbaka till det gamla utseendet så som jag har förstått det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

On 2016-06-27 at 18:16, Cecilia sade:

Om du menar Microsofts webbsida Outlook.com så har Microsoft hållit på och fört över användarna till ett nytt utseende sen ett tag tillbaks. När man väl har blivit överflyttad kan man inte gå tillbaka till det gamla utseendet så som jag har förstått det.

Okej, Det var det jag var rädd för att det var det dom hade gjort med och ja det är Microsofts Outlook på webben jag menar,  tog det för givet att så ber om ursäkt om jag var lite otydlig.... Men vad tycker du om det nya då och att inte kunna hålla musen över det mail man vill ändra eller flytta och välja att flytta alla från den avsändaren? Och varför får man inte som användare info om det innan, så man slipper en massa onödigt krångel? Och det hade varit bra om man hade kunnat få tag på dom direkt istället tycker jag... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...