Korpen Posted June 28, 2016 Share Posted June 28, 2016 Hej enligt denna länken: http://winaero.com/blog/convenience-rollup-for-windows-7-sp1-is-like-windows-7-sp2/ Ska man först installera service stacken KB 3020369 och sedan Rollupen KB 3125574? och då ska allt vara klart förutom uppdaterngarna som kommit efter Rollupen? Alltså man behöver inte göra mer än dom två stegen? Tacksam för svar innan jag ger mig in på en nyinstallation Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted June 28, 2016 Share Posted June 28, 2016 Om jag förstår rätt så är det så fet ska fungera. Jag ska själv dra hem dessa och integrera i min ISO.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korpen Posted June 28, 2016 Author Share Posted June 28, 2016 Hej Venoms, kom att tänka på att det inte är något språkval på setuperna, funkar dom ändå? typ oavsett vilket språk man har till Windows 7 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted June 28, 2016 Share Posted June 28, 2016 Det borde göra det sålänge det är drivrutiner etc.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korpen Posted June 28, 2016 Author Share Posted June 28, 2016 Ok Venoms, den lilla setupen tog jag ner på Svenska och sen får jag se hur det går med den stora på 477 MB..borde kanske finnas på Windows update, vet du om den finns där annars? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korpen Posted June 28, 2016 Author Share Posted June 28, 2016 Hej Venoms, läste vidare och den fanns visst på Win update, men jag kör den nedladdade setupen så slipper den laddas ner först.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts