CGD Posted July 24, 2016 Share Posted July 24, 2016 Om Avast tar bort en fil går den att få tillbaka eller är den förlorad för alltid? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted July 24, 2016 Share Posted July 24, 2016 Om filen finns i karantänen (Virus Chest) kan den återställas därifrån. Avast 2016: Using the Virus Chest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CGD Posted July 28, 2016 Author Share Posted July 28, 2016 Jag hittade, men när jag valde "Återställ och lägg till undantag" så försvann filen helt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted July 29, 2016 Share Posted July 29, 2016 Filen skall flyttas från karantänen till sin ursprungliga plats. Annars har antingen du eller Avast gjort fel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CGD Posted July 29, 2016 Author Share Posted July 29, 2016 Ja det var inga konstigheter. Jag utgår ifrån att återställ betyder att filen läggs tillbaka till den plats den tidigare var på. Men nu gjorde den inte det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts