Hans42 Posted July 21, 2016 Share Posted July 21, 2016 Kanske ute i fel tråd igen? Men, jag måste ta bort gamla AVG-filer, men får beskedet att jag måste ange administratörsbehörighet. Hur gör jag detta? Jag är ju inloggad som administratör, men det vill sig inte i alla fall. Kan det möjligen vara så att dessa AVG-filer ligger kvar sedan gamla tider med Win7 eller så? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted July 21, 2016 Share Posted July 21, 2016 2 timmar sedan, Hans42 sade: Kanske ute i fel tråd igen? Men, jag måste ta bort gamla AVG-filer, men får beskedet att jag måste ange administratörsbehörighet. Hur gör jag detta? Jag är ju inloggad som administratör, men det vill sig inte i alla fall. Kan det möjligen vara så att dessa AVG-filer ligger kvar sedan gamla tider med Win7 eller så? Kör AVG Remover för att ta bort AVG-filer som är kvar efter en avinstallation: http://www.avg.com/us-en/utilities Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts