IngerIM50 Posted September 26, 2016 Share Posted September 26, 2016 Jag försöker ladda ned : Funktionsuppdatering av Windows 10, version 1607 men det går inte utan det står bara att den väntar på nedladdning, och står och "tuggar på" - Laddar ned uppdateringar (4 %) jag har mobilt bredband med sticka / modem i min bärbara dator ( Telia ) Varför funkar det inte samma sak hände i går och det laddades inte ner jag har kunnat ladda ner tidigare uppdateringar men denna uppdatering krånglar Så tacksam för tips och hjälp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanseg Posted September 26, 2016 Share Posted September 26, 2016 Kan se vilket nummer uppdateringen ha det borde vara KB+7 siffror, sök på numret i google och ladda ner och installera manuellt, förhoppningsvis så fungerar det HANS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IngerIM50 Posted September 26, 2016 Author Share Posted September 26, 2016 tack snälla för svaret Jag ska se om jag hittar numret på uppdateringen och försöka ladda ner manuellt Och hoppas det kommer att funka Har sett i datorn något om datapriser att uppdateringar inte laddas ner automatiskt då men de förra uppdateringarna har funkat när jag klickat på: Ladda ner Men med denna uppdatering det verkar inte funka men man ska ju kunna ladda ner alla uppdateringar även om man har mobilt bredband med sticka / modem i datorn och betalar för surf ? ( och jag har surf så det räcker ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanseg Posted September 26, 2016 Share Posted September 26, 2016 I windows update går du in på uppdateringshistoriken och hittar du en misslyckad uppdatering bland don senaste, så tar du numret på den KB nummer står inom parentes HANS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IngerIM50 Posted September 26, 2016 Author Share Posted September 26, 2016 Tack snälla du....det ska jag göra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IngerIM50 Posted September 27, 2016 Author Share Posted September 27, 2016 Jag har nu hämtat denna uppdatering manuellt via Windows Update då den kom upp där när jag klickade på uppdateringshistoriken och jag kunde hämta därifrån Det har gått bra och glad är jag och tackar för hjälp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanseg Posted September 27, 2016 Share Posted September 27, 2016 2 timmar sedan, IngerIM50 sade: Jag har nu hämtat denna uppdatering manuellt via Windows Update då den kom upp där när jag klickade på uppdateringshistoriken och jag kunde hämta därifrån Det har gått bra och glad är jag och tackar för hjälp Glad att det hjälpte HANS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts